Умови покупки

Як зробити замовлення?

Реєстрація

 

Для оформлення замовлення необхідно зареєструватись на нашему сайті.

У вікні, що з'явилося, потрібно заповнити обов'язкові поля (e-mail, ПІБ, телефони і т.д) Після закінчення введення натисніть кнопку «Зареєструватися».

 

Як оформити замовлення?

 

Перед тим, як наповнювати кошик, Вам необхідно виконати вхід, використовуючи Ваш логін та пароль.

Після авторизації на сайті, виберіть потрібний товар, вкажіть потрібну кількість та натисніть на кнопку "В КОШИК", товар автоматично потрапить до кошика. Вміст замовлення можна в будь-який момент переглянути або редагувати, переходячи до кошика.

Для оформлення замовлення натисніть на кнопку "Оформити замовлення", перевірте суму та кількість товарів, за бажанням напишіть коментар до замовлення та натисніть кнопку Купити.

 

Як переглянути історію своїх замовлень?

 

Для перегляду історії замовлень увійдіть до  вкладки "Особистий кабінет", у меню виберіть "Мої замовлення". 

 


 

Умови співпраці

Мінімальна сума замовлення від 5000грн.

Для отримання індивідуальної пропозиції можете звернутися до менеджера.

1. Укладення Договору:

 

Для укладнення договору необхідно:

 

 Для індивідуальних підприємців:

  • - свідоцтво про реєстрацію СПД;

  • - свідоцтво про постановку на податковий облік;

  • - довідка з банку про відкриття рахунку;

  • - копія паспорта підприємця;

  • - повне найменування (юридична та фактична адреса, адреса магазину/складу, банківські реквізити, контактний телефон та адреса електронної пошти).

 

 Для юридичних осіб:

 

  • - свідоцтво про реєстрацію юридичної особи;

  • - свідоцтво про постановку на податковий облік;

  • - довідка з банку про відкриття рахунку;

  • - копія статуту: титульна сторінка, остання сторінка, сторінка про засновників, сторінка про призначення та строки повноважень директора;

  • - повне найменування (юридична та фактична адреса, адреса магазину/складу, банківські реквізити, ПІБ та контакти головного бухгалтера, контактний телефон та адреса електронної пошти);

  • - зразок підпису керівника та копія друку підприємства.

  •  

2. Порядок оплати товару

 

Оплата товару провадиться на підставі виставленого рахунку після підтвердження замовлення клієнтом. Термін дії рахунку – 14 днів. Якщо протягом цього часу Ви не надіслали кошти на оплату рахунку, він стає недійсним і замовлення анулюється. Будь ласка, обов'язково зв'яжіться з Вашим менеджером та надайте чек про оплату.

Датою оплати замовлення вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок. Відвантаження замовлення здійснюється протягом 48 годин після надходження коштів за замовлений товар.

У компанії діє індивідуальна для кожного клієнта система знижок.

 

3. Доставка товару:

 

Представлені в каталозі товарні позиції знаходяться на складах, і їх можна забрати самостійно з нашого складу або оформивши доставку.

Доставка товару до міст України здійснюється через транспортну компанію, обрану Покупцем. Оплата доставки замовлення визначається, виходячи з розташування Покупця. Вартість доставки для замовлених товарів обговорюється безпосередньо із транспортними компаніями. Вартість доставки визначається тарифами фірми-перевізника. При доставці через транспортну компанію, яку вибирає Покупець, обов'язковою умовою є додаткова (жорстка) упаковка вантажу (цю послугу надає транспортна компанія). Якщо товар відвантажувався без латання за бажанням клієнта, Постачальник не несе відповідальності за можливий бій товару.

 

4. Прийом товару та рекламації 

 

Покупець приймає товар за кількістю, якістю та асортиментом згідно Закону України Про захист прав споживачів.

У разі виникнення питань, щодо невідповідності товару Замовленню, Покупець має право протягом 14 днів з моменту його отримання створити акт рекламації  на товар. В акті Покупець зазначає розбіжності між Замовленням та фактично отриманим товаром. Створити акт рекламації дуже легко. Відкрийте особистий кабінет, перейдіть в історію замовлень, біля кожного замовлення є посилання на створення рекламації. Покупець може заповнити його: вказати причини звернення, повинен прикласти фото недоліків, які він вважає мають місце. Термін розгляду рекламацій 14 днів з моменту отримання.

Компанія Бона Ді залишає за собою право відмовитися від розглядання рекламації у випадках:

  • - якщо покупець придбав знижений в ціні (акційний) товар,

  • - за наявності у клієнта додаткової знижки,

  • - за наявності на коробці (упаковці) або безпосередньо на самому товарі цінників або іншого маркування Покупця,

  • - при порушення цілісності упаковки, втрати товарного вигляду з вини Покупця,

  • - не були виконані умови пересилання товару перевізником, якого вказав покупець (див. п. 3 Доставка товару),

  • - у разі порушення Покупцем термінів подання рекламації.

Звертаємо Вашу увагу на те, що наша компанія виступає за скоріше вирішення будь яких питань с Покупцем, тому радимо Вам, стосовно Ваших пропозицій та відгуків, звертатися насамперед безпосередньо до менеджерів.